torsdag 7 juni 2012

karp!

Liverapport Är inne på andra natten av tre i Härlanda. Två Sutare, en tappad plus en gädda gav första natten. Oturen fortsätter grina illa när en fiskmås ikväll flög in i linan och fastnade med vingen. Massa jobb! Förklarar bättre när jag kommer hem. Även född- incidenten igår. Det ser tufft ut vad det gäller Karp. Ingen aktivitet förutom låååångt ut. Det känns Inge bra trots gediget förarbete. Däremot är det jätteläge på Sutare. Blir inte överraskad om en trea får syna mattan imorgon.. Uppdatering. Har ev fångat min målerisk Bruno. 93cm, men bara 11,78 såååå tråkigt! Men overkligt att jag fångar min targetfish andra natten :)

1 kommentar:

  1. Grattis säger jag då ;) Oavsett om det var bruno eller inte! 11,78 är inte fy skam så den ska du vara nöjd med. :)

    SvaraRadera